2014. április 17., csütörtök

Csaba Center 20. Futógála, Békéscsaba

Hát ez egy kimondottan röptében jött verseny volt. Szabó Imre, az edzőm pénteken szólt, hogy mehetnék Békéscsabára versenyezni, levisznek autóval. Ki lett bérelve egy busz amiben két gyalogló lány, Harsányi Tamás, Imre bácsi, Anikó néni, Tomi (sofőr) és én osztozkodtunk. Most rendezték Békéscsabán a hosszútávú gyalogló OB-t amin a BEAC-os versenyzők kiválóan teljesítettek és sok bajnoki dobogót hoztak el! Az én versenyem mindezek után volt 11.35-ös rajttal. Hozzá kell tenni, hogy nem sokat aludtam mert 3:30-kor keltem és 5-kor indultunk a BEAC-tól Csabára. 3 órás kocsi út és utána ki pihengetés az autóban. Imre bácsi azt mondta, hogy kezdjek gyorsan ezért az első 3 km 10 perc lett. Innentől elkezdtem lassulni és a második 3 km-em már csak 11 perces volt. A verseny összesen 6 km e mellé szegődik a 21.02-es időeredményem ami azt hiszem ilyen körülmények között jónak számít. 3 km-nél elzsibbadtam de a tempó nem sokat esett vissza. A futás közben végig kicsit álmos és fáradt voltam, a lábaim nehezen indultak be és túl hamar elfáradtak, gondolom a korán kelés és az autózás miatt. A pálya felén szembe szél volt. Ezt biztosan tudom mert egy 1 km-es utat kellett 6x teljesíteni, két végén fordítóval így hát az egyik oldal mindig szeles volt, ami szintén elősegítette a fáradságot és ólmosságot a lábaimban. Célba érést követően átöltöztem, levezettem majd megvártuk az eredményhirdetést és jöttünk haza. Megint egy 3 órás autókázás haza felé de nekem még buszozni is kellett Etyekre. Estére haza értem és már nem is nagyon izgatott ez a verseny. Összegzésképpen, lehet, hogy már előtte nap ide kellett volna jönni és akkor jobban is mehetett volna. helyezést tekintve kb. 6.-7. lehettem. Nem volt semmi baj ezzel a versennyel, a rendezés jó volt, minden jó volt csak a korán kelés nem... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése