2014. április 7., hétfő

Wachau marathon (2013.sept.15)

Wachau Marathon és félmaraton. Egy újabb hely ahol futottam még 2013-ban egy héttel a VB után.
Most így fél évre rá visszaemlékezve nem tartom jó ötletnek, hogy elindultam. Élménynek jó volt, versenynek fergeteges de 1 héttel a Vb után brutális. Még ott volt a lábaimban a világbajnokság utáni fáradtság így nem tudtam a maximumot hozni. Persze így is egyéni csúcsot állítottam be 1:22:41-el ami itt ezen a pályán akár jobb is lehetett volna felkészülten és kipihenten. A félmaratonisták Zádor meg én is köztük, Spitzből indultak Krems felé. Végig Duna parton futva kellemes szélben futva és jó időben. A rajt után 4-en álltunk össze egy bolyba. Az egyikőjük második lett a fehér nők között. 10km-nél kicsit gyorsítottam és a hölgy tagja a bolynak le is maradt. Innentől 18km-ig én vezettem ami eléggé el is fárasztott. Itt a másik két futó ott is hagyott én meg a célba érésre gyűjtöttem az erőmet, hogy tudjak hajrázni. A célban várt a többi etyeki futó akik 100-200m-el a cél előtt adtak egy magyar zászlót amivel befutottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése