2014. május 25., vasárnap

XII. kerületi (hegyvidéki) mezeifutó bajnokság

Már tavaly is elindultam ezen a versenyem és meg is fogadtam, hogy soha többé nem fogok indulni. Elírták az életkorom, kizártak az egyéni versenyből, elírták a nevem stb., sorolhatnám még a negatívumokat de igazából lényegtelen mert újra elindultam. Persze amikor először rendezték akkor elhalasztották így mostanra került az időpont. A tanáraim szóltak, hogy kéne menni és futni egyet. Hát az elején próbáltam kibúvót találni, de aztán beadtam a derekamat és felmentem a Normafára versenyezni. Persze az én rajtom elvileg 16:15-kor lett volna ami nem baj hiszen pont oda érek edzésre. DE mivel csak 16:45 után rajtoltunk így az edzésről is késtem egy órát. Na sebaj ha már fent vagyok le is futom. Csapatot persze nem tudott össze szedni a suli ezért csak egyéniben nyomtuk ketten Barnabással aki az egyel fiatalabb korosztályt nyeret meg úgy, hogy kb. a táv 3/4-nél vette át a vezetést és onnan vert kb. 100-200 métert a másodikra. Én már az elején gyorsan kezdtem, gondoltam így hamar tisztázódnak az erő viszonyok és tudni fogom kire kell oda figyelni. Hát az elején elindult egy focista srác, de nem bírta sokáig és 400m után kiállt. Nekem viszont megadta a kezdő tempót amivel a mezőny többi része jócskán elmaradt mögöttem. Innentől csak arra figyeltem, hogy a tempóm viszonylag egyenletes maradjon és élvezzem a futást ne kelljen erőlködnöm. A táv közel-távol 3km volt amit 9:32-es idővel fejeztem be ami azért is érdekes mert egyáltalán nem fárasztott el ez a tempó, pedig voltak emelkedők a pályában hiszen Normafán volt a verseny. A nap folyamán senki nem tudott 10 percen belül futni és a másodikra is rávertem kb. 500 métert, szóval összességében nem volt egy hű-de-nagyon-rossz verseny és nem is volt a legjobb. Edzésnek jó volt, éreztem ezt, hogy a tempót ha kell tudtam volna fokozni és ezt a tempót még tartani is jó pár km-ig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése