2015. június 17., szerda

22. K&H mozdulj! maratonváltó

Idén már negyedszerre vettem részt a nyár elején megrendezett K&H futóversenyen. Igazából a félmaratonváltó kivételével már mindenen indultam. Először egyéni félmaratont futottam, majd 3x2 km-es váltót és rögtön utána egy 6x7 km-es váltót is, amivel másodiknak sikerült befutni. Tavaly szintén egy 6x7 km-es váltót nyomtunk amit meg is nyertünk a kategóriánkban. Idén nem csináltunk csapatot, és senki nem tervezte komolyabban az indulást ezen a versenyen. Aztán a verseny előtti héten derült ki, hogy az Etyeki Futók Egyesületének csapatából kiesett valaki így adott volt a dolog, hogy mégis futhassak ezen a versenyen.
Az én csapatom.
Az etyeki csapatok.









Az idei csapattal nem gondoltam arra, hogy esetleg dobogó vagy ahhoz közeli hely. Az idei K&H inkább egy gyors 7 km-es edzésnek felelt meg amit a nagy meleg tett nehézzé, és nem a tempó. Etyekről két csapat is érkezett, mindenki az egyen pólóban/trikóban feszített. Nekem sikerült megbeszélnem mindenkivel, hogy először szeretnék futni, ezzel jól felborítva az előzetesen megbeszélt felállásukat. Remélem nem haragudtak meg rám nagyon miatta. A rajt 10:00-kor volt. Már ekkor is nagyon meleg volt a levegő. Én szépen beálltam a legelső sorba és egy csodás rajtot követően már a második boly vezetőjeként futottam. Végig a boly élén mentem, hiszen ezen a 7 km-en talán nem számít annyira, hogy megbújjak mások hát mögött. A meleg miatt hamar kiszáradt a szám, de frissíteni nem sikerült, mert ügyesen kiütöttem a frissítőponton lévő hölgy kezéből a poharat. Pelsőczy Attila, aki végig mögöttem futott hozott egyet utánam. Szóval innen is köszönet neki. A végén még ráerősítettem picit, de a váltóponton nem láttam a váltótársamat. Visszavettem a tempóból, hogy észre vegyem merre van, természetesen a váltóhelyek legvégén volt a mi részünk. 



Dórival a rajt előtt.
























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése