2014. szeptember 22., hétfő

SALOMON HERVIS CITYTRAIL BUDAPEST Futónap

Idén egy új kezdeményezésen alapuló edzések kezdődtek el, amelyeket a Salomon és a Hervis cégek támogatnak. Ennek a kezdeményezésnek köszönhetően meg is rendezték az első futóversenyüket is, amelyen több számban indulhattak a résztvevők. Volt 4,5 km, 9km gyerekfutás, családi futás és az a szám, amelyen én is részt vettem: a lépcsőfutás. Nos, erről annyit kell tudni, hogy az egész verseny a Gellért hegyen lett megrendezve és annak környékén. A lépcsőfutás a Gellért hegyen található játszótértől indult és a citadellánál ért véget. Én az utolsó rajtolók egyike voltam, mivel szakaszosan rajtoltunk. Kb. 1 perc volt az indulók között.
Már az előzőleg megrendezett versenyekre is kinéztem, mert volt pár ismerősöm, akinek kijöttem szurkolni. Aztán jött egy gyorsabb bemelegítés, mivel ez egy rövid verseny, ezért csak 10 perc gyorsabb futást és pár repülőt (50-100m sprint) csináltam. Miután ezzel megvoltam elkezdtem azon agyalni, hogy vajon mennyire fogok elzsibbadni, besavasodni. Hát a végére teljesen elzsibbadtam.
Az utolsó lépcsőfokon pedig a savasodás és a zsibbadtság olyan nagymértékű volt, hogy el is estem. Sikeresen összekarcoltam a térdem és a könyökömet, sajnos ezzel a produkciómmal vagy 3 másodpercet veszítettem. A pontos helyezésemet nem tudom, de ezt a hiányosságot azonnal pótolom, mihelyst a rendezők kiteszik őket a nyilvánosság elé.  
Rajt előtt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése